4ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ««ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ: ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ (ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ, ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΘΝΙΚΗ-ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ»

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» του Ιονίου Πανεπιστημίου και το περιοδικό ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ  προκηρύσσουν τον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ιστορικού Ντοκιμαντέρ με θέμα «Προσεγγίζουμε βιωματικά το παρελθόν: Αφηγήσεις (μαρτυρίες) από την οικογενειακή, την τοπική και τη σύγχρονη εθνική, ευρωπαϊκή και παγκόσμια ιστορία».

Ο διαγωνισμός αφορά :

  • Τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων, των τριών τάξεων του Γυμνασίου, της Α, Β΄ και Γ΄ Γενικού και Εσπερινού  Λυκείου και ΕΠΑΛ, των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας της Ελλάδας και της Κύπρου, καθώς και σχολείων της Ομογένειας.
  • Τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων

Θεματικό πεδίο του διαγωνισμού είναι η Σύγχρονη Ιστορία και ειδικότερα:

  • ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ του Δημοτικού: οι προφορικές και γραπτές αφηγήσεις κυρίως από την οικογενειακή, τοπική ιστορία.
  • ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ του Γυμνασίου: οι προφορικές και γραπτές αφηγήσεις από την οικογενειακή, τοπική ιστορία  αλλά και την σύγχρονη εθνική, ευρωπαϊκή και παγκόσμια ιστορία
  • ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: οι προφορικές και γραπτές αφηγήσεις από την οικογενειακή, την τοπική και την αλλά και την σύγχρονη εθνική, ευρωπαϊκή και παγκόσμια ιστορία συνοδευόμενες από πρόταση διδακτικής αξιοποίησης στο πλαίσιο της σχολικής διδασκαλίας (σχέδιο μαθήματος).

Περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό θα βρείτε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.

Δείτε το έντυπο της ΑΙΤΗΣΗΣ.

Την επιστημονική επιτροπή συντονίζει ο Κώστας Αγγελάκος, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικών στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, διευθυντής του περιοδικού ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ.

Την ειδική κριτική επιτροπή συντονίζει η Νατάσα Μερκούρη, φιλόλογος, αντιπρόεδρος της επιστημονικής ένωσης ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ.

Δείτε τα ντοκιμαντέρ που διακρίθηκαν στον 3ο διαγωνισμό.

Επικοινωνία: neapaideia.journal@gmail.com